CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

jueves, 30 de septiembre de 2010

LA JUNTA GENERAL DEBERÁ RESPONDER ANTE EL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL POR ENCUBRIR LA DEDOCRACIA DE LA PROCURADORA


El Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies acaba de interponer recurso de amparo ante el Tribunal Constitucional frente a la decisión de la Junta General del Principado de Asturias de archivar la petición de investigación de la gestión de personal de la Procuradora General. La denuncia presentada por esta asociación advertía que, después de cinco años de funcionamiento de esa Institución, no había realizado ni una sola convocatoria pública para la selección de su personal, de tal manera que la totalidad de la plantilla se encontraba colocada a dedo.

La respuesta de la Junta General del Principado en la que se archiva la petición de esta asociación, después de “tomar nota” de la misma y conceder un plazo prudencial para el desarrollo de ese Organismo, supone un encubrimiento manifiesto de las malas prácticas administrativas de la Procuradora General, del que son corresponsables los tres partidos con representación parlamentaria, PSOE, PP y IU, que a la hora de repartirse el botín, han actuado con una llamativa unanimidad.

Pero también, el archivo de la reclamación pone en evidencia el desprecio de los parlamentarios hacia el propio Reglamento de Funcionamiento de la Junta General, que obligaba a tramitar la reclamación, dando audiencia a esta asociación ante la Comisión de Peticiones. Tal parece que los representantes del pueblo asturiano no querían oír de viva voz que la Institución encargada de proteger los derechos fundamentales de los asturianos tenía suspendido el derecho fundamental de acceder a los puestos públicos en condiciones de igualdad

Ahora ya conocemos el resultado de ese periodo de espera concedido por la Junta General a la Procuradora: una plantilla de personal , publicada en el BOPA de 27 de septiembre, en la que de 18 puestos de trabajo, 15 se nombran por el procedimiento del dedo.

Oviedo, 30 de septiembre de 2010
La Junta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies


LA XUNTA XENERAL VA RESPONDER ÉNTE’L TRIBUNAL CONSTITUCIONAL POR TAPECER LA “DEUCRACIA” DE LA PROCURADORA XENERAL.


El Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies ta acabante de presentar recursu d´amparu énte´l Tribunal Constitucional escontra la decisión de la Comisión de Pidimientos y Rellaciones cola Procuradora Xeneral de la Xunta Xeneral del Principáu d´Asturies d´archivar el pidíu d´investigación de la xestión del personal de la Procuradora Xeneral. La denuncia presentada por esta asociación alvertía que, dempués de cinco años de funcionamientu, la Institución nun ficiere nenguna convocatoria pública pa la escoyeta del so personal, de mou talu que la totalidá de la plantía alcontrábase colocada a deu.

L’archivu de la denuncia per parte de la Xunta Xeneral del Principáu, tres “tomar nota” de la mesma, supón un tapecimientu dafechu de les males práutiques alministratives de la Procuradora Xeneral, del que son responsables los tres partíos con representación parlamentaria, PSOE, PP y IU, que nel intre de repartir el botín, actuaron con una percuriosa unanimidá.

Arriendes d’ello, l´archivu de la reclamación pon n´evidencia'l despreciu de los parllamentarios pol propiu Reglamentu de Funcionamientu de la Xunta Xeneral, qu´obliga a tramitar la reclamación, dando-y audiencia a esta asociación énte la Comisión de Pidimientos. Tal paez que los representantes del pueblu asturianu nun queríen oyer de viva voz que la institución de la Procuradora Xeneral tenía suspendíu´l derechu fundamental d´aportar a los puestos públicos en condiciones d’igualdá

Agora yá conocemos el resultáu d´esi periodu d´espera concedíu pola Xunta Xeneral a la Procuradora: una plantía de personal , espublizada nel BOPA de 27 de setiembre, na que de 18 puestos de trabayu, 15 nómense pol procedimientu del deu.

Uviéu, 30 de setiembre de 2010

La Xunta Direutiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario