CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

martes, 9 de febrero de 2010

LA PROCURADORA GENERAL DEL PRINCIPADO COLOCÓ A DEDO A TODA LA PLANTILLA DE PERSONAL DE ESE ORGANISMO
























LA PROCURADORA GENERAL DEL PRINCIPADO COLOCÓ A DEDO A TODA LA PLANTILLA DE PERSONAL DE ESE ORGANISMO

Transcurridos ya cuatro años desde la creación y funcionamiento del Procurador General del Principado de Asturias, todavía no se ha efectuado ninguna convocatoria pública para acceder a los puestos de trabajo dependientes de ese Organismo. Ello supone que, en la práctica, la totalidad de la plantilla, que se puede consultar en la dirección www.procuradorageneral.es/es/pg/pgorganigrama.php, integrada por diez trabajadores, ha sido designada “a dedo”

Esta situación resulta especialmente grave en una Institución cuya función es la defensa de los derechos fundamentales de los asturianos y asturianas, entre los que se encuentra, el derecho de acceder a los puestos de trabajo del sector público en condiciones de igualdad, reconocido en los artículos 23.2 de la Constitución y 21.2 de la Declaración Universal de los Derechos Humanos.

Asimismo, resalta la hipocresía en la que incurre ese Organismo, dedicándose a promover cátedras para la Defensa de los Derechos Fundamentales, mientras machaca el ejercicio de aquellos que dependen de su exclusiva voluntad política.

Con el fin de poner coto a esta lamentable situación, el Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies acaba de presentar denuncia ante la Comisión de Peticiones y de Relaciones con el Procurador General de la Junta General del Principado de Asturias, a la que corresponde la supervisión de la observancia de los derechos fundamentales y de las buenas prácticas en la actividad administrativa del Procurador General.

Uviéu, 9 de febreru de 2010

La Xunta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies


LA PROCURADORA XENERAL DEL PRINCIPÁU COLOCÓ A DEU A TOLA PLANTILLA DE PERSONAL D´ESI MUÉRGANU

Cuando van yá cuatro años dende la criación y funcionamientu del Procurador Xeneral del Principáu d´Asturies, entovía nun se fizo convocatoria pública dala pal accesu a los puestos de trabayu dependientes d´esi Muérganu. Ello supón que, na práutica, la totalidá de la plantilla, que se pué consultar na dirección www.procuradorageneral.es/es/pg/pgorganigrama.php, integrada por diez trabayadores, fue nomada “a déu”.

La situación ye especialmente grave nuna Institución que tien como función la defensa de los derechos fundamentales de los asturianos y asturianes, pente los que s’alcuentra’l derechu d’acceder a los puestos de trabayu del sector públicu en condiciones d’igualdá, reconocíu nos artículos 23.2 de la Constitución y 21.2 de la Declaración Universal de los Derechos Humanos.

Asinamesmo, rescampla la hipocresía na qu’incurre esi Muérganu, al promover cátedres pa la Defensa de los Derechos Fundamentales mientres fraya l´exerciciu d´aquellos que dependen de la so esclusiva voluntá política.

Cola fin de poner torga a esta llaceriosa situación, el Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies ta acabante de presentar denuncia énte la Comisión de Pidimientos y de Rellaciones col Procurador Xeneral de la Xunta Xeneral del Principáu d´Asturies, a la que-y correspuende controlar l´observancia de los derechos fundamentales y de les bones práctiques n´actividá alministrativa del Procurador Xeneral.

Uviéu, 9 de febreru de 2010
La Xunta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario